Ps3!!

Discussion in 'Steam Room' started by civic-voy, Thursday 10th Dec, 2009.

  1. civic-voy Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    i love my ps3 but the stupid thing will not load up any disks not even a DVD??


    f**king pissing me of first day of work and i can't play on it :frustrate


    any one else had this??
     
  2. morris Valued Contributor ★ ★ ★ ☆ ☆

    697
    xb... nah fuck it.


    Sony have pretty good customer service I heared. Best getting in touch with them and sort out a replacement.
     
  3. civic-voy Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    yea just been on hold for 10mins told me to do a full system restore 3hours of waiting to see if it works!
     
  4. aji621 Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    Adam Colchester
    9,474
    14
    Xbox Showed me the red rings last night.


    haha fucking games consoles
     
    Loading...
  5. Fong Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    lol most cases when i get this at work its the case of calling sony or buying a new one! if you brought gamecare
     
  6. newkid Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

     
  7. Gynx Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    This happend to mine about a year ago


    Restore did fk all


    Turned out the Blueray drive was fked and needed replacing.


    Sony picked it up , replaced it and returned it for free even though they knew it was out of warranty. Damn good IMO
     
  8. civic-voy Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    i'm soooo bored got 2hours left as Gynx said it did f**k all for him i think i'll make up a date and see if that works lol
     
  9. PeteMcG New Member Getting Started

    2
    the eye is broke. happened mines take it 2 game
     
  10. clive Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    I hate games consoles, they break on me all the time!
     
  11. F3RG1E Valued Contributor ★ ★ ★ ☆ ☆

    609
    LOL, u must of jynx'd yourself after saying in the other 'xbox or ps3' thread that youve had no problems with it yet, haha. Sore one. Having said that my new elite came out the box for the first time the other day, managed to get dj hero aswell for 69 quid, puts that in the elite for the first time and guess what?... it crashed lol


    Joke aside, phone customer service and explain whats happened to your ps3, probs replace it without any charge.
     
  12. civic-voy Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    do you now how much it cost?
     
  13. haggis Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    i'll stick to my mega drive emulator on the PC thank you very much :Grin:


    FTPS3 :Grin:
     
  14. HotPinkBabe Valued Contributor ★ ★ ★ ☆ ☆

    586
    Yeah i bought boyfriend PS3 for his birthday had 2things go wrong with it they replaced it next day :Smile:
     
  15. Smiley Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    only problem i have with mine is that killzone 2 has switched itself into a foreign language and i can't get it back. Scary thing is, i.m starting to understand what they say!
     
  16. civic-voy Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    still f**ked!!!


    just rang them back and gave them my CN and told them a had it for my 21st but they said no you've had that for 2 years!!


    i have to pay 99 pounds just for them to look at it!!


    so i told them were to go
     
  17. H22_Dan.. Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    mines beengood so far but i fucking hate having to keep updating all the bloody time