JAE '11 - Catch up thread, and stories. Till next year!

Discussion in 'Club In Attendance' started by SimonF, Thursday 25th Aug, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam. Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    Was nice seeing you Gaz, thanks for the cooking equipment, got it here for the next time we are BBQ'in
     
  2. SimonF Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    Yeah man, cheers for the shit!


    Also, cheers for everyone for helping, that fucking stupid gazebo wouldn't of stayed up with just me fixing it all the time. :Smile:


    Bit of a shame for the drop out's, as always, but i guess they don't want to come on any more shows for CL? :Wink:


    Until next year!
     
  3. M4TT Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    cracking weekend. i came over and had a look at your cars, looked very nice.


    I was on the stand next to you. I own the white UKDM DC2 with the Mugen DC5 spoiler.
     
  4. Al Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    oh lovey, yeah I liked your teg man ! :Smile:
     
  5. M4TT Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    cheers dude, im itching to turbo it
     
  6. Al Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    yeeee I wanna turbo my B16a2 next year !! :Tongue:
     
  7. VLad Club Member ★ ☆ ☆ ☆ ☆

    United Kingdom Vlad Vio Bristol
    192
    Weekend was awesome. Si and Sam are absolute legends for keeping the place running/going/smelling of burgers etc.


    Got to finally meet a lot of new people apart from just posting replies in my own thread.


    Done 600 miles in total there and back. Worth it for sure.


    P.S. I d love to discuss glowsticks...but don't post it on my FB please :Smile:
     
  8. Al Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    Sorry vlaaaaaad :surrender
     
  9. VLad Club Member ★ ☆ ☆ ☆ ☆

    United Kingdom Vlad Vio Bristol
    192
    Thats cool, i was pissed off as well coz I was at vinces and I couldn't untag myself with the iphone so i had to start vinces mac, that took like 20 minutes and by the time i was done probably 1000 ppl saw it hha and then I actually starting laughing at the pic myself :lol: FML
     
  10. Al Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    haha :Tongue:


    Took me lonnnng tiiiime trawling through the gay porn websites to find a photo of a bloke with a glowstick down his japseye !! haha


    Alex
     
  11. VLad Club Member ★ ☆ ☆ ☆ ☆

    United Kingdom Vlad Vio Bristol
    192
    Btw thanks to whoever it was that changed the inscription under my username :Tongue:
     
  12. 1964 Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    Fuck the lot of yous i'm still getting drunk :Grin:
     
  13. Gary. Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    Wait people brought their birds? FUCK
     
  14. Al Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    Only Ross and gaz bought bitches, we had to share :/
     
  15. JDMLJ Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    I want to see pictures!
     
  16. Vince Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    My Mac has a start up time of about 20 seconds I'll have you know!
     
  17. Al Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    i want a mac book pro FFS ... Need a job ! lol :'(
     
  18. mb6 gaz Club Member ★ ☆ ☆ ☆ ☆

    no worries sam n si only pleased to help and was definitley good puttin names to faces and all that
     
Thread Status:
Not open for further replies.