Fuck Modern Warfare2!

Discussion in 'Technology, Gaming & Phones' started by Ryanlush, Wednesday 11th Nov, 2009.

  1. Ryanlush Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    last thread on mw2 lol


    just if anyone else has it on PS3 im sure you all no that we can't get online and its annoying the shit out of me its supposed to be fixed about 11 tonight anyone on PS3 that can get online atall?


    No cheek 360 people :Smile:
     
  2. chelt_scene Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    musttt resist.....ps..ahhhhhh.............. PS3 is SHITTTTTTTTT :Wink: :Grin:
     
  3. Gunter Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    getalife.com


    nah seriously, how good is the actual gameplay? im gonna get this saturday hopefully
     
  4. chelt_scene Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    its good online is hectic with some good perks :Smile:
     
  5. Gunter Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    i saw a few youtube vids, and one guy at work went home yesterday at 10am when his mrs phoned to say his game turned up, suffice to say he wasnt in today either
     
  6. chelt_scene Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    i wouldn't say its that good lol but yeah ino what you mean lol
     
  7. Ryanlush Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    haha went home from work
     
  8. Gunter Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    i didnt believe it, i only found out today that he went home early and we were working in adjacent rooms lol. just shows how hectic it is at work. hes getting some shit jobs tomorrow as payback
     
  9. paul_vtec Junior Member ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

    11
    still down:Frown: pain in the arse
     
  10. blitz Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    not just me then, doing my friggin head in
     
  11. Gunter Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    hey atleast you have the game :Frown: roll on saturday
     
  12. battscrxvti Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    thats made me feel a bit better a thought the play station had gone tits up as some friends online are playing it , but mine won't let me connect to game server
     
  13. RoboEK Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    i havent tryed conecting today as iv been playing throught the game, iv just finished and iv gotta say its emence, a bit short for my likeing but the content is awsom.
     
  14. stillmatic Senior Member ★ ★ ☆ ☆ ☆

    398
    Just got this today and spent absolutely ages trying to figure out why i couldn't get online!!! Hope they get it sorted soon, gameplay seems pretty good so far though :Smile:
     
  15. L.Tang Valued Contributor ★ ★ ★ ☆ ☆

    804
    yeah server is down havent tried yet as im off to sleep the usual borwse on civiclife before bed lol. but hopeuflly when i get up it be on!!! but yeah every1 wanna know if its tht good, it is good if ur into shootin games!!
     
  16. madvtecyo Senior Member ★ ★ ☆ ☆ ☆

    273
    It works fine on my Xbox..
     
  17. Shaggy EK4 Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

  18. Bong Guest

    PC Version > all
     
  19. battscrxvti Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    is it back up and running on ps3
     
  20. Al Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    Been playing online on the XBOX since release day ... :Tongue: