David Haye Vs Nikolay Valuev

Discussion in 'Lounge & Gossip' started by burray, Friday 6th Nov, 2009.

  1. burray Senior Member ★ ★ ☆ ☆ ☆

    Who's watching this tomorrow night? Predictions?


    This is the first boxing match that I've actually planned to go out and watch. Can't wait!
     
  2. mike99 Senior Member ★ ★ ☆ ☆ ☆

    497
    Valuev is actually a tank!! I've no idea how Haye will win it tbh, Valuevs' clenched fist is about as big as Hayes head lol!
     
  3. king_eg5 Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    lol at the size of valuev, hes a machine haha


    will mp be watching this...gona be an exiting fight i think!
     
  4. burray Senior Member ★ ★ ☆ ☆ ☆

    But Valuev has got the disadvantage of being a lot slower, despite him losing more weight than people thought, right? Should be an interesting one.


    Watch out for the Hayemaker! Hur hur hur.
     
  5. Pedram Valued Contributor ★ ★ ★ ☆ ☆

    it's going to be a really good fight!!


    Valuev is HUGE and I don't know how haye is going to win but we'll see :Grin:
     
  6. pow Valued Contributor ★ ★ ★ ☆ ☆

    939
    what time is this on? I've nevere watched a fight either and this would make a good one to watch.
     
  7. bobby_b89 Senior Member ★ ★ ☆ ☆ ☆

    this will be a great fight, Haye has been too cocky about it all though, and will more than likely get his face caved in
     
  8. burray Senior Member ★ ★ ☆ ☆ ☆

    Yeah, I don't find him irritating though like some showboaters. Valuev seems a real gentlemen.


    Coverage starts at 8pm I think.
     
  9. jdmek Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    United Kingdom Adam London
    haye is going to get his face weaved into the canvas!!!!!!!!


    hes annoyed the russians to much they are out to seriously hurt him. as said hes been to cocky and thats always a bad move.
     
  10. chelt_scene Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    Haye is gunna get fucking merked! end of lol
     
  11. Maz_1.8VTI Club Member ★ ☆ ☆ ☆ ☆

    648
    Haye's going to get pounded.....old skool style
     
  12. jdmek Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    United Kingdom Adam London
    its true!!!! hes going to get beat like a ginger step child.
     
  13. Ross. Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    what channel guys?!?!!?!?!?
     
  14. king_eg5 Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    sky box office mate, oh and im gonna disagree and say haye to win on points
     
  15. Ross. Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    Right cheers guys, what time is it on? LOL
     
  16. pattys civic ep3 Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    haye is gonnnaaaa get a pounding!
     
  17. king_eg5 Top Contributor ★ ★ ★ ★ ☆

    size isnt eveything you know lol
     
  18. iceman Club Veteran ★ ★ ★ ★ ★

    more excitment and technical ability watching paint dry than watchin these 2
     
  19. lexluthor Senior Member ★ ★ ☆ ☆ ☆

    265
    I got a feeling it could be like Apollo Creed Versus Ivan Drago!
     
  20. stillmatic Senior Member ★ ★ ☆ ☆ ☆

    398
    i think haye will win, you people clearly don't know the background of both fighters to just come out with comments like that, holyfield (in his 40's) beat valuev so haye can do it aswell